zaterdag 12 april 2014

Week 30: Nog 2 maaand! (:

Lieve bezoekers,

Waaauw. Over 2 maanden en 2 dagen is het dan zo ver. Echt al zo snel! En ik ben gelukkig, want ik ben nu al bij de 17,8 dus ik weet (bijna) zeker dat het dan goed moet komen :)!

Deze week had ik voor het eerst weer een nieuw rooster dus het was een beetje plannen. Uiteindelijk niet héél veel gesport. Alleen afgelopen maandag heb ik weer diehard gefitnesst en vandaag weer hardgelopen!

Vandaag ging ik weer voor de 17,8 en het ging echt beter dan de vorige keer! De vorige keer heb ik nog iets van drie keer een halve minuut ofzo gelopen en vandaag maar één keer een klein stukje. Ik was dan ook een dikke 5 minuten sneller dan de vorige keer! (klinkt weinig, is veel ;) ) Het weer werkte ook goed mee. Vorige week was 't echt heel warm dus dan is het ook gelijk veel zwaarder. Vandaag was het wel zonnig, maar niet snikheet dus dat was veel fijner! :)

Ik heb me trouwens afgelopen ook ingeschreven voor de Aalandenloop. Je kon kiezen tussen  5 en 10 kilometer en ik heb voor de 10 gekozen. Deze is op 16 mei, dus ongeveer een maandje voor de marathon. Ik heb er wel zin in, kan ik alvast de sfeer proeven (al is deze wel echt 10x kleinschaliger dan de marathon natuurlijk) 

Nu denk ik echt 'Oh, 10 km, da's maar een uurtje.' terwijl dat voor veel mensen echt is van WAT 10 KILOMETER!? Maarja, verschil moet er zijn ;)

Aankomende week wil ik wel nog 1 keer vaker doordeweeks sporten of hardlopen, maar het is nog een beetje puzzelen wanneer aangezien elke week mijn rooster verandert.. Maar komt goed!

Tot volgende week!
Liefs,
Rianne. :)

Quote van de week:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten