zaterdag 8 februari 2014

Week 21: Regen, wind, kou..

Lieve bezoekers.

Nu de 5e maand achter de rug is, en ik nog een kleine 4 maand te gaan heb, ben ik officieel over de helft. Maar qua kilometers ben ik er al overheen, dus dat geeft me moed. :) 


Deze week was weer lekker sportief, like always. Maandag weer gesport en woensdag hardgelopen. Aangezien ik last van mijn enkel had, leek het me niet verstandig om buiten te gaan lopen. Zul je net zien dat ik ergens midden in Stadshagen sta met een zere enkel, moet je alsnog teruglopen. Daarom besloot ik na school op fitness hard te gaan lopen. Ik was wel benieuwd, want het was al een tijd terug. Om precies te zijn 9 weken.  Toen had ik bij elkaar 10,22 kilometer hardgelopen en had ik 772,6 calorieën verbrand. Toen heb ik alleen wel tussendoor nog gelopen. Dit keer niet!

Afstand: 7,97 + 2,45 = 10,42
Calorieën: 177,6 + 591,3 = 768,9

Ik merkte dat het veel beter ging dan de laatste keer dat ik op een loopband gelopen heb. Ik kan het veel beter volhouden en ook af en toe eens een sprintje trekken.
Dus dat is een goed teken!

Dat was dus woensdag. Toen heb ik gisteren weer lekker zo'n 900 calorieën verbrand door cardio te doen en wat buikspieroefeningen. 

Vandaag ging ik weer de 14,5 km doen. Het regende heel erg, maar ik dacht dat het wel over zou gaan dus ik ging vol goede moed naar buiten.. Uiteindelijk heb ik minstens 10 kilometer door de regen + keiharde wind moeten rennen, was ik helemaal doorweekt en koud en argh. Het was niet leuk ;) Volgende keer toch echt wachten tot het een keer droog is of naar de sportschool gaan!

Dit was het weer voor deze week! Tot volgende week,
liefs Rianne.

Quote van de week:

(toepasselijk ;))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten