zaterdag 15 februari 2014

Week 22: Nog 119 dagen!

Lieve bezoekers.

Afgelopen week was lekker! Ik ging woensdag op fitness hardlopen, want ik moest 's ochtends voor school bezig dus dan kwam het me na school beter uit. En ik moet zeggen dat het echt zo heerlijk goed ging! Ik ging ook heel vaak sprintjes trekken. Aan het begin vond ik dat echt een don't, want dat kon ik toen helemaal niet. Maar nu gaat het echt lekker en dan vind ik het ook leuker!

Vorige week ging ik eerst een uur en daarna nog een klein kwartier, maar dit keer ging ik gewoon anderhalf uur.

Eerst een uur, en dan de eerste en laatste 5 minuten in- en uitgelopen. Daarna dus nog een halfuur, met de laatste 5 minuten gelopen.

Afstand: 8,31 + 4,16 = 12,47
Calorieën: 559 + 318,2 = 877,2

Ik vond het dus zeker lekker gaan! 
Vandaag wilde ik eigenlijk wel hardlopen, maar ik had 1: een lichte kater (feestje gehad... ;) en 2: vorige week heb ik ook door wind (en regen) hardgelopen en ik vind dat zo naar! Want dan is het ook veel moeilijker om vooruit te komen en daardoor ook nog intensiever en gewoon niet leuk meer.. Daarom ben ik 2 uurtjes gaan wandelen met m'n hond! ;) Hier heb ik waarschijnlijk zo'n 550 calorieën mee verbrand, ook lekker.

Ik wil volgende week proberen om de 16 km te doen. Ik heb al een route in gedachten, dus ik hoop dat het dan beter weer is..

Tot volgende week! 
Liefs, Rianne.

Quote van de week:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten