zaterdag 1 februari 2014

Week 20: De final countdown!

Lieve bezoekers.

Ten eerste: welkom op mijn vernieuwde blog! Ik was dat blauwe een beetje (oké, heel erg) zat en had zin in iets anders. Ik vind het zelf wel een leuk resultaat dus ik hoop dat jullie dat ook vinden! :) 

Afgelopen week was weer lekker sportief. Ik moest aan het begin even plannen wanneer ik kon sporten, want door m'n nieuwe rooster is het helaas wat moeilijker. Maar het is gelukt, voortaan zal elke week er zo uit zien:

Maandag: 2 uur fitness (of 1,5 - maakt niet uit)
Woensdag: Hardlopen (dus 1,5 uur, iets langer)
Vrijdag: 2 uur fitness 
Zaterdag: Hardlopen

Jeeej! Meer dan ooit :) Maar het gaat dan ook al de goede kant op. Ik heb afgelopen woensdag weer de 14,5 km gedaan en het ging echt lekker. Helaas heb ik sinds donderdag al last van m'n enkel, daarom heb ik vandaag ook niet hardgelopen. Maar goed, woensdag dus weer de 14,5. 

Vandaag heb ik gewoon gesport, want ik zag het hardlopen niet zitten. Ik heb geen zin in een blessure dus ik moet hem maar even rust geven. Het ging wel lekker:
- 15 min. fietsen (150 cal)
- 10 min. roeien (100 cal)
- 30 min. kracht (buik, benen, billen)
- 28 min. crosstrainer (300 cal)

Hierna was ik er wel weer klaar mee ;) Komende week ga ik weer gewoon de 14,5 doen. Ik heb nog om precies te zijn 133 dagen, dus zeg maar ruim 4 maanden en hoef nog maar 6,5 kilometer. Ik denk dan ook dat het wel gaat lukken, maar ik moet gewoon langzaam opbouwen. 

En dan nog iets... ik heb me net officieel ingeschreven voor de Halve Marathon! :D Het is dus nu écht officieel en ik heb hier best wel naar toe geleefd, want ja, het is nu wel echt officieel! Super tof!

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!
Liefs, Rianne.

Quote van de week:

2 opmerkingen: