zaterdag 5 oktober 2013

Week 3: De strijd gaat door!

Lieve bezoekers!

De derde week alweer. Poeeeh, en wat voor één! Maar hey: ik leef nog.

Vanmorgen stapte ik uit bed (naja, het was al bijna middag) en ik had er echt zin in. Toen ik een uur later zat te eten, bedacht ik me opeens dat het wel slim was om van die earclip-oordopjes aan te schaffen. Ik luister ál-tijd muziek onder het sporten, en al helemaal als ik aan het hardlopen ben. Ik denk serieus dat ik zonder muziek niet eens zou kunnen hardlopen. Ik heb nu ook wel oordopjes, maar dat zijn van die normale en die gaan steeds uit m'n oren. En dat is serieus vet vermoeiend, want dan zit je helemaal je best te doen om hard te lopen en ondertussen moet je ongewild je armspieren trainen aangezien je je oordopjes terug moet stoppen. Oké, rare zin. Maar oké. Dat dus.

Zo gezegd, zo gedaan. Even later stapte ik op de fiets richting de MediaMarkt. In een enigszins krankzinnige outfit: korte sportbroek, winterjas erboven... Maar ja, who cares. Oké, kom ik daar: zijn ze gewoon niet goedkoper dan €25,-! De afzetters. Maar goed: ze zijn binnen.

Toen ging ik door naar fitness en heb ze gelijk geprobeerd en ik moet zeggen: ze doen wel echt hun werk! Bleven de hele tijd zitten en echt, goede investering al zeg ik het zelf.


Oja, nou: het hardlopen dus. Ik heb hetzelfde schema aangehouden als de eerste keer:

5 minuten inlopen
20 minuten hardlopen
10 minuten (snel)wandelen
20 minuten hardlopen
5 minuten uitlopen. 
Onee, ik lieg! Ik was het na 50 minuten zo zat, dat ik de laatste 10 minuten weer heb (snel)gewandeld. Mweh. Maar ja, ik weet gewoon dat het ooit beter zal gaan. Ooit. 


Ik moet wel toegeven dat ik het allemaal wel heel positief in zie. De 4 Engelse Mijl van 6,4 kilometer is ondertussen ook al wel weer 4 maanden geleden. Stiekem hoopte ik wel dat er nog wat van over was, maar dat valt vies tegen! Toch zal ik het halen, hoor. Wees maar niet bang, ik geef niet op ;).

Het eindresultaat:

Calorieën: 570,4
Afstand: 7,61

Hmm, wel prima. Ik wil ook altijd veel te snel, als het aan mij lag had ik er al weer een kilometer bij aan gezien. Zonder te lopen tussendoor. Maar goed, wees realistisch: ik moet gewoon eerst weer een goede conditie opbouwen.


Oh en dan nog één ding! Ik probeer m'n blog natuurlijk zo goed mogelijk te promoten en daarom heb ik een sporthemdje laten bedrukken! Waarschijnlijk is die volgende week zaterdag wel binnen, dus dan zal ik hem laten zien! Cool toch? :)


En dit was het alweer! Tot volgende week en natuurlijk heel erg bedankt voor het lezen!


Liefs Rianne. 


Quote van de week:




4 opmerkingen:

  1. Leuk!veel succes, ben benieuwd naar het truitje!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je hebt gereageerd! Ik ook! Haha, dat komt volgende week dus.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afzetters, mediamarkt zeg wauw. 25 euro voor een stel oordoppies met wat extra grip. Ik zou een aanklacht indienen haha!

    Die conditie komt er vanzelf wel! Je hebt nu in ieder geval al een betere conditie dan de helft van Nederland haha!

    Ik ben benieuwd naar je shirtje! :D

    BeantwoordenVerwijderen