zaterdag 19 oktober 2013

Week 5: Dra-ma..

Lieve bezoekers!

Zo positief als ik vorige week was, zo negatief ben ik deze week. Maar goed, ik wist van tevoren dat het met ups & downs zou gaan. Alleen maar logisch dus!

Ik had vanmorgen eigenlijk best veel zin om weer te hardlopen. Afgelopen week had ik geen tijd om nog een keer naar de sportschool te gaan, omdat ik elke dag van 9 tot 5 school had. Daarom had ik echt weer zin om te gaan! Maar ik had vooral veel zin omdat m'n shirtje is bedrukt! En ik vind dat het resultaat er zeker mag zijn :) 


Ik stond dus - alweer veel te laat - op en deed m'n sportkleren gelijk aan. Vol positiviteit fietste ik vervolgens naar fitness. 


Op fitness aangekomen was m'n stemming al enigszins gedaald. Het is namelijk weer 'de leukste week van de maand' waar wij, vrouwen, altijd zo van houden. Ik voelde me dus niet erg fit, maar het moest weer gebeuren! Ik begon en ik merkte gelijk al dat het niet zo goed zou gaan als vorige week. Na zo'n 3 kilometer had ik het al véél te warm, kreeg last van misselijkheid en dacht echt dat ik spontaan neer zou vallen. En dan dus op zo'n awkward manier dat je echt van dat ding afvalt. Gelukkig was dat niet het geval, het enige positieve van deze dag. ;)


Zo zag mijn training er uiteindelijk uit:
- 5 minuten inlopen
- 17 minuten hardlopen (drama)
- 18 minuten helling snelwandelen (maar wel op een hele hoge stand, zoals je op de foto kan zien. Hoe hoger de stipjes, hoe hoger je helling is)
- 5 minuten hardlopen
- 10 minuten helling lopen
- 5 minuten uitlopen

Resultaat: 

Calorieën: 563,9
Afstand: 6,82 km

Wat me nu opvalt is dat ik eigenlijk evenveel heb verbrand als wanneer ik zou hardlopen. Hmm, opmerkelijk. 


Zo. Het ging dus niet zo goed, maar volgende week gaat het vast beter. Aankomende week heb ik vakantie en ook al moet ik héél veel doen voor school, ik ga wel weer een paar keer sporten en zaterdag hardlopen. Ook ga ik even m'n flyers uitprinten en vragen of ik er mag flyeren. Ik ben benieuwd!


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! :)

Liefs, Rianne.

Quote van de week:



7 opmerkingen: