zaterdag 18 januari 2014

Week 18: Sportief weekje!

Lieve bezoekers,

Pffffffffffoe! Wat een week zeg! Ik heb me toch veel gesport, echt heerlijk. Naja, eigenlijk niet zo goed want ik heb a.s. week veel tentamens die gehaald moeten worden.. 


Afgelopen week was dus erg sportief. Ik heb veel uurtjes gemaakt! Komt ook omdat ik er nu de tijd voor heb. Tussen het leren door ging ik sporten. Ik heb afgelopen week een béétje beschouwd als vakantie, want ik had alleen maandagochtend even een herkansing (die trouwens best goed ging!). Ik heb dan ook de hele week óf in sportkleren gelopen óf in m'n onesie (verslaving!) ongeveer ;) 


Vorige week zaterdag had ik dus hardgelopen, anderhalf uur. 

Maandag: 2 uur fitness (cardio + kracht, 600 cal.)
Woensdag: 1,5 uur hardgelopen
Vrijdag: 2 uur fitness (cardio, dus ruim 1000 cal.)
Vandaag: 1,5 uur hardgelopen

Als ik zaterdag mee tel, heb ik dus in een week 9 uur gesport. En dat is dan nog exclusief het er naar toe fietsen bijvoorbeeld. Lekker! Ook ben ik weer hélemaal healthy aan het eten, en echt beter dan ooit. Kerstkilo's moeten er natuurlijk weer af (en nog wat meer haha!) Maar het gaat de goede kant op :) 


Ik ga proberen aankomende week er precies hetzelfde uit te laten zien, tussen de tentamens/leren door. 


Vandaag ben ik weer voor het 12,74 rondje gegaan. Ik vind het echt een leuk rondje, lekker afwisselend. Ik denk dat ik dit rondje nog 2 weken ga doen en daarna over ga op de 15 km. Ik merk wel echt dat het me vrij makkelijk af gaat. Maar laat duidelijk zijn: ik ren NIET snel. Volgens een berekening via deze site  verbrand ik in deze tijd ongeveer 950 calorieën. Echt heel veel als ik het bijvoorbeeld vergelijk met 2 uur cardio fitness, waar ik echt he-le-maal kapot van ben na die tijd. En na het hardlopen ben ik wel moe, dat wel. Maar niet echt ka-pot moe! Echt grappig om te berekenen, een aanrader!

En dat was het dus weer voor deze week. Ik hoop echt dat de aankomende week er ongeveer hetzelfde uit gaat zien. Ik voel me fitter dan ooit! :) (oh ja, en die tentamens, naja die zijn ook wel belangrijk) ;)


Tot volgende week!

Liefs, Rianne.

Quote van de week:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten