zondag 16 maart 2014

Week 26: Step back

Lieve bezoekers.

Ik ben te laat, i know. Gisteren ging ik uit eten en ik had er even geen tijd voor. Daarom een dagje later!

Afgelopen week had ik praktijkweek. Daardoor zat ik elke dag minstens van 9 tot 5 op school. Hierdoor had ik echt geen puf om 's avonds nog hard te lopen of te fitnessen. Ook had ik daarom geen zin om gisteren heel ver hard te lopen of zo, maar gewoon even te sporten.

Ik ging eerst 28 minuten op de crosstrainer. 
Ik vind dat ding echt chill. Voor mijn gevoel verbrand ik dan echt super snel calorieën.
In totaal was ik 3,91 km ver en had ik 311 calorieën verbrand.

Daarna ging ik wat buikspieroefeningen doen. Sinds begin dit jaar ben ik me daar meer op focussen en minder op m'n benen en ik merk gelijk verschil. 

Na de buikspieroefeningen ging ik op de loopband. Ik ging een halfuur interval doen, dus 2 minuten lopen - langzaam hardlopen - normaal hardlopen - sprinten.

Echt heel intensief, al klinkt dat opzich niet zo, maar het is wel erg zwaar.

Uiteindelijk verbrandde ik 334,1 calorieën en het was 4,59 km. Wel lekker, zo.

Toen was ik zo'n kleine anderhalf uur verder en had ik echt geen zin meer om wat te doen. Die avond ging ik nog uit eten dus of het echt veel hielp weet ik niet ;).

Een korte blogpost deze week. Het kan ook niet elke week feest zijn ;) Komende week ga ik weer meer sporten, al moet ik ook veel doen voor school.

Bedankt voor het lezen. Ik ben al over de 5000 (!) pageviews heen! Echt tof :)

Tot volgende week,
Liefs Rianne

Quote van de week:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten