zaterdag 29 maart 2014

Week 28: Back on earth!

Lieve bezoekers.

Na twee weken vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe blogpost. Vorige week heb ik niet geschreven, want ik vond dat ik niet zoveel te schrijven had. Ik had die week amper gesport, één keer een poging tot hardlopen gedaan maar dat werd maar 5 km ofzo. 

Deze week moest het van mezelf echt anders. Meer focus. En dat werkt wel. Ik heb deze week weer de nodige uurtjes gemaakt. Maandag gefitnesst en donderdag weer. 

Ondertussen was het al heel lang geleden dat ik een lange afstand had hardgelopen. Volgens mij wel 3 weken of zo. Ik zag er dus ook enigszins tegenop. Maar aangezien het heer-lijk weer was had ik er al extra zin in. Ik ging dus vanmiddag er weer tegenaan en het was echt zo lekker! Lekker weer, vrolijke mensen en mede-sporters, dat soort dingen maken het echt beter. 

Ik had er ook extra zin in omdat ik gister nog wat nieuwe hardloopkleren gekocht heb. Echt leuk en dat maakt het hardlopen ook leuker! Een halflange broek (die eindelijk NIET afzakt) en een leuk blauw/lila hemdje. Ook heb ik voor fitness nog een fijne bidon gekocht. (Lang leve de Primark ;)!)

Goed, het ging dus best lekker. Ik heb weer de 16,5 gedaan en ondanks dat ik eigenlijk net iets te weinig water bij me had (extra dorst tijdens dit lekkere weer enzo) ging het best goed. Ik heb nog wel drie keer een klein stukje gewandeld maar dit vind ik zelf geen probleem.

Komende week wil ik ook weer lekker veel sporten. M'n laatste tentamens nog even knallen en voor de rest lekker sporten! :)

Ondertussen duurt het echt nog maar een dikke 2 maand. Ik ben dus al iets van een halfjaar aan het trainen.. 7 maanden om precies te zijn. Echt ziek lang.. Haha :')

Tot volgende week!
Liefs, Rianne.

Quote van de week:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten