zaterdag 7 december 2013

Week 12: Moe, maar voldaan

Lieve bezoekers.

Ik heb week 11 over geslagen. Ik wilde vorige week vrijdag gaan, maar ik had die woensdagavond iets te lang op m'n hakken gelopen waardoor ik echt heel veel  pijn had :') Op zaterdag kon ik niet, want toen ging ik 's middags naar de bioscoop. Vandaar!


De winter is op komst, bah! Ik vind het nu al niet meer leuk. Ik zie nu alweer op tegen komende woensdagmorgen wanneer ik weer om 09:15 wil beginnen met hardlopen! ;) Maar goed, ik ben een diehard dus dat komt ook wel weer goed.


De laatste keer dat ik hardgelopen had, was vorige week woensdag. Weer een Rondje Mastenbroek van zo'n 10,7 kilometer. Gelukkig ging dat gesmeerd en was ik binnen ruim een uur klaar. Vandaag moest ik er weer aan geloven, dus ik stapte met sjaal, handschoenen en m'n capuchon op, op de fiets richting de sportschool.


En ik moet zeggen dat ik echt vooruit ga. Het is nu week 12, dus ik ben nu op maand 3 van de 9. Aan het begin móest ik echt tussendoor even lopen en nu kan ik ruim een uur achter elkaar. Vandaag ging het zo:



- 5 minuten inlopen
- 50 minuten hardlopen
- 5 minuten lopen
- 10 minuten hardlopen
- 5 minuten uitlopen

Tussendoor nog wel even 5 minuten gelopen, omdat m'n loopband na een uur automatisch stopt. Bij elkaar kwam ik op ruim 10 kilometer, zoals je op de foto's kan zien.


Eindresultaat:

Calorieën: 634,5 + 138,1 = 772,6
Afstand: 8,34 + 1,88 = 10,22 km

Jeej! Het gaat dus best goed, vind ik. Ik heb nog tot half juni, dus nog ruim een half jaar en ben al op de helft.

Vanaf nu wordt het wel echt serious buisness, want het moet natuurlijk steeds meer omhoog. Vanaf nu moet ik het dus langzaam opbouwen!


Dat was het dan weer voor deze week!

Tot volgende week,
Liefs Rianne :)






Quote van de week:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten