zaterdag 31 mei 2014

Week 37: Over 2 weken is het zover...

Lieve bezoekers.

We zijn 37 weken verder. Dat betekent ruim 8 maanden. Over 2 weken ben ik nu al ongeveer in Zwolle aanwezig voor de halve marathon, waar ik dan 9 maanden voor heb getraind. Het is echt al zo snel... Al die tijd heb ik er naar gewerkt en dan zal het rond 23:00 toch echt voorbij zijn. Dat wordt me nog een momentje... ;)

Afgelopen week heb ik maandag 2 uur gesport, woensdag geshopt (vind ik ook sporten ;)) en gisteren gefitnesst.  Vandaag wilde ik ECHT weer die 18 km doen, want dat was ondertussen al weer veel te lang geleden.

Ik werd wakker en het was zo mooi weer.. echt bijna té, maar nee: ik moest en zal. Dus daarom begon ik 14:30 precies met de woeste tocht. En het was warm. Echt. Warm.

Ik had dus mijn drinkgordel wel mee, maar ik dacht dat drie flesjes wel genoeg zouden zijn. Maar dat viel dus lekker tegen. De laatste 5 km had ik zo goed als geen water meer terwijl het echt minstens 20 graden was. Echt super irritant, even niet over nagedacht.. Thuis dus gelijk 2 grote glazen ijskoude cassis, niet zo goed maar ik móest wel :)

Ik was weer ongeveer 2 uur onderweg, misschien iets langer maar ongeveer 2 uur. Ik denk (hoop) dat ik die marathon in ongeveer 2,5 zal lopen. Komt precies uit want je mag er maximaal 2 uur en 3 kwartier over doen (wat ik trouwens best kort vind, ik ren vrij gemiddeld qua snelheid, iets langzamer misschien maar toch). Dat betekent dat ik rond 22:45 over de finish zal gaan, waah. Aan de ene kant verheug ik me er heel erg op, aan de andere kant is het ook doodeng en weet ik niet of ik het ga halen... (dat zou trouwens echt heel triest zijn haha)

Het is veel te mooi weer om hier binnen mijn blogpost te schrijven, dus sluit ik hem maar af. Aankomende week moet ik veel leren, maar het sporten moet natuurlijk ook gebeuren ( en vind ik helemaal niet erg natuurlijk :)). Ik wil voor de halve marathon nog 1 keer deze afstand doen, ik denk volgende week zaterdag. Dan vind ik mezelf er wel klaar voor. Na 39 weken zal het dan zover zijn, echt heel cool. En eng. Maar ja. I'll survive. :D

Bedankt voor het lezen! Ik heb deze week de 6500 pageviews bereikt. Echt heel cool en ik ben iedereen die dit leest van harte dankbaar <3 ik vind het echt super leuk, elke view doet me weer wat meer! :D

Tot volgende week,
liefs Rianne

Quote van de week:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten